Blog

Nasze własne mieszkanie jako sceneria do kampanii na Westwing.pl
Amerykanie mówią „Practice what you preach” co oznacza byś praktykował, to czego nauczasz, o czym mówisz.
Jeśli mielibyśmy jednym słowem określić jak projektujemy, to odpowiedź brzmi: eklektycznie. Eklektycznie, czyli łączymy ze sobą elementy różnych styli tak, by wnętrze tworzyło spójną, harmonijną całość.
Ta spójna mieszanka styli przejawia się nie tylko w projektach dla naszych klientów, ale również w naszym własnym mieszkaniu. I tu ewidentnie widać, że to, co robimy dla naszych klientów sami praktykujemy na własnej skórze. Nasze mieszkanie to połączenie elementów stylu klasycznego, boho, nowojorskiego, skandynawskiego, industrialnego i angielskiego.
Stało się ono scenerią do kampanii sprzedażowej w Westwing.pl
Jeżeli nie słyszeliście o Westwing, to jest to największa i najbardziej stylowa online’owa wnętrzarska platforma zakupowa i jednocześnie najbardziej popularna strona o tematyce wnętrzarskiej w Polsce. Co miesiąc notuje 20 mln wizyt, a na Instagramie śledzi ją niemal milion osób.
Nad tym projektem pracowaliśmy razem z Westwing przez ostatnie kilka miesięcy i jest to dla nas duże wyróżnienie.